Irriterande

Irriterad o trött sitter jag här nu.
Johan är inte hemma än.

Jag unnar han verkligen att gå ut, de e inte de.
Jag puschade tillomed han o följa med, komma utanför lägenheten o träffa lite folk tror jag bara e bra för honom.
Men jag bad honom även komma hem relativt tidigt o hjälpa till med Ebba eftersom jag haft henne nästan konstant i 3 dygn o utan hjälp nu.
Sa att han inte skulle bli för full.

Mamma ringde nyss o sa att dom va på frid o fröjd o verkade ganska berusade.
Förstår inte hur han tänker?
Vi har knappt pengar till räkningar men han går ut o köper öl?
Okej jag ska inte dömma han alltför mkt han behöver ju faktiskt inte köpt massor, en eller två förtjänar han absolut men känner jag han rätt har de blivit fler.

Jaja hoppas verkligen han låter mig ha en sån här dag snart nu då.
O nej jag ska inte lämna bort Ebba till ngn annan utan isf ska Ebba va hemma en heldag med sin pappa o jag ska få gå ut med mina vänner.
Då hade de känts okej, men de hade inte känts okej o lämna bort henne för en sån sak o jag hade inte varit bekväm.
Har en känsla att den dagen då jag får gå ut o Johan sitta hemma med Ebba kommer dröja.

Suck .. va bara tvungen o skriva av mig!

Kommentarer
Sanna

Hoppas han har huvudet med sig och faktiskt bara druckit en öl eller två och att han förstår sen och unnar dig en likadan dag. Puss puss

2009-12-05 20:49:32
URL: http://miramisa.se
daniella

usch vad jobbigt.. jag finns här om du vill prata..

älskar dej syster!

2009-12-05 22:20:25
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0