mkt att pyssla med

Igår va de våran julafton hos pappa.
Hela familjen därifrån va samlade o vi öppnade paket, åt tacopaj och spelade spel.
Hade en riktigt trevlig eftermiddag måste jag säga.

Fick blandannat två jätte fina tavlor och en fotoram av Della.
Presentkort på rusta(till huset) och en halllampa.
Ebba fick lite kläder, ett gosedjur och någon leksak.
Jätte nöjd!

Idag är de tusen saker som ska ordnas.
Först ska jag bort o ordna allt till socansökningen, kontouttrad o se till o kopiera alla räkningar jag vill ansöka om.
Behöver jag säga att jag LÄNGTAR tills den dagen då vi båda får ett fast jobb så man slipper denna skiten?!

Sen ska vi till spädbarnsgruppen på avslutning och julfest.
Johan ska med åxå!
Ebba verkar vara feberfri idag, har visserligen inte tagit tempen på henne men hon känns inte varm.
Skönt!

Sedan blir de hem och packa inför resan imon, vi drar ju till Borlänge (Johans familj) och firar jul.
Ska som sagt bli mysigt att komma iväg.
Måste hämta ut biljetten till tåget idag med, skönt o ha de gjort.

Ni förstår jag har fullt upp idag va?
Kanske lika bra o sätta igång direkt?
Skriva en lista på va vi ska ha med oss tex?
Eller varför inte börja packa ner lite skit i flyttkartonger inför flytten?
Sånt man ändå inte använder menar jag?

Iofs kan man ta de lite lugnt, kl e bara 06:40 men har ju varit igång en timma så.

Jaja här bjuder vi på lite kort!

 
Julklappsöppning

 
Simon över sig inför deras kommande bebis?

Kommentarer
Anonym

åhh...vad jag längtar tills ni kommer....Ebbas säng är bäddad....å kylskåpet svämmar över med mat...

Vi lyckades till slut hitta rätt sorts (hoppas jag) blöjor.....längesen man handlade sånt....

Tänk vad jag å Ebba ska vara ute på turné när ni är hemma å vilar upp Er....kanske en bastu....eller ett bad...

Kram...kram på er....å vi ses snart.....

Farmor...svärmor........

2009-12-21 22:32:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0