Jag har en dotter som är väldigt morgonpigg

Japp vid sex tiden tycker hon vi ska gå upp, men de tycker inte hennes mamma.
Så vid halvåtta har vi gjort en deal att nu får de sluta slöas.

Idag fyller du två månader min älskling.
Och de finns inga som helst ord på jorden som kan beskriva min kärlek till dig.
DU är mitt liv!

Alla Hjärtans dag nu då.
Japp idag är de ringarna på som gäller, ska bli spännande faktiskt.

Får se om jag tar mod till mig o släpper min dotter ifrån mig i ca två timmar så hennes mormor kan passa henne.
Får se om mitt blödiga mamma hjärta klarar av de.
Men nog hade de nog varit skönt om inte annat efteråt.

Ett år sedan på dagen som jag o Johan träffades idag.
Herregud säger jag bara
.
Fick shoppat lite till Ebba igår, tre fina bodies o ett par byxor, nu har hon lite nya kläder iaf.
Men vill verkligen till h&m o kika på lite, alla här har ju lindex o kaphals kläder.. fint men ändå.

Jaja.






Kommentarer
Lizette

Vad fina ni är.



Grattis på er 1-årsdag Hoppas ni får en underbar kväll, kramar från oss...

2009-02-14 11:40:02
URL: http://www.paddis.se
Mela

Grattis till års dagen, förlovningen och grattis lill ebba på 2månaders dagen!

2009-02-14 14:04:09
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
lollo

GRATTIS till er. hoppas ni får en bra ett årsdag å ebba får en fin stund med mormor. puss

2009-02-14 14:10:49
Lena

Grattis till alla roliga saker som händer just i dag, å självklart en bamsekram till dig på alla hjärtans dag!!



Tänkte,,, du å jag å lilla Ebba kan väl åka till Allum å kika på bebykläder där? Där finns H&M POP å massa annat. Jag hänger GÄRNA på vet du!!



Ha det bäst å må det bli en bra dag!



Kusin Lena

2009-02-14 15:26:08
Christina

Kram på er på Alla hjärtans dag och grattis till allt som händer i dag. Ebba kommer trivas hos mormor

Kram på er

2009-02-14 15:32:37
Sarah

Ingen bebis för linda ännu. de ska på kontroll nu på förmiddagen o se om hon börjat öppna sig! men senast tisdag är han ute :)

2009-02-15 08:45:25
URL: http://mammasarah.blogg.se/
Sarah

hon ligger på östra nu, värkarna satte igång inatt. hon ligger med lustgas nu och ska få ryggbedövning! så det blir väl en bebis idag som det ser ut :D Hennes mamma ringer mig så fort han kommit ut :) .. hihi..

Själv födde jag 16 dagar förtidigt :P och min förlossning tog 1timme och 37min. så en snabb och enkel :)

2009-02-15 11:47:06
URL: http://mammasarah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0