Mysig söndag

Idag har varit en skön dag .

Vaknade tidigt, sju som vanligt av att lilla Ebba ville upp.
Men är numera van vid de så de e rätt lugnt.

Johans föräldrar kom vid halvelva tiden o tog Ebba medans jag fixade med dom sista dopinbjudingarna.
Nu ska de bara köpas frimärken o skickas iväg (vissa år jag nog gå runt o dela ut)

Efter Ebba ätit åkte jag o Eva (Johans mamma) in till stan o shoppade till Ebba.
Blev lite ur bamseserien + en fin lila dress med mimmipigg, hon kommer bli kanon fin!
Passade på att äntligen fått rensa ur alla hennes för små kläder (blev en stor träningsväska + två kassar) Otroligt va kläder hon haft.
Kändes faktiskt lite vemodigt att vika undan allt fint som hon haft o inse hon växer för fort!

Johan o jag gick sedan in til lstan med Tilda, han hittade tyvärr inte de han gick för (ett par skor) men de va ändå en trevlig promenad dit.. Inte hem för Ebba total gallskrek.. Attans att hon aldrig kan sluta med de.

Nu hoppas jag på en lugn o mysig kväll.

Älskar min alldeles egna lilla familj mer än ord kan beskriva.

johan har posat upp tilda






Kommentarer
Anonym

Hej tröjan blev ju fin. Kul att ni har haft en fin helg. Kram på er

2009-02-22 18:54:43
Lizette

Härligt att höra ni haft det bra. Fina kort

2009-02-23 07:47:47
URL: http://www.paddis.se
Sanna

Nu är jag tillbaka. Fast vet inte hur mycket eller hur lite, men lite blir det iaf just nu. Puss

2009-02-23 18:12:12
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Alex

Nej för guds skull, jag hoppas inte att jag är gravid!

Hoppas det har med abstinensen att göra.



Puss

2009-02-23 20:35:28
URL: http://dubbeldiagnos.blogg.se/
malin

Helmysgia kort, ni är så fina :)

2009-02-23 21:37:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0