Ny vecka

Och som vanligt när man har barn är de fullt upp hela veckan lång.
Skönt e väl de måste jag säga!

Ebba vaknar så sjukt tidigt så jag vet inte vad.
04:30 tyckte hon de va dags å kliva upp, men de gick jag självklart inte med på.
Dock blev de inte mkt sömn efter de eftersom hon låg o gnällde o sparkade på mig.

Spädbarnsgruppen idag då.
Hm känner mig lite stressad eftersom hon precis somnar i sjalen o både jag o hon ska göra ordning oss o hon ska äta innan vi går, sen måste hon hinna bli lite trött med igen eftersom turen dit blir ett helvete om hon skriker hela tiden.

Imorgon ska hon på sin två månaders kontroll hos läkaren o jag e verkligen nervös inför hennes knöl vid ögat.. tänk om de e ngt farligt?
Håll alla tummar o tår att de bara e en fettknöl eller något.

Jaja hinner inte sitta här mer nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0