Världens bästa familj

Ja de har jag verkligen!
Igår kom mamma o Della hit med mat som dom hade varit så snälla o handlat åt oss eftersom ekonomin krisar totalt.
Tack snälla mamma o Della, , ni e guld värda!

Pappa ringde igår efter jag hade varit på spädbarrnsgruppen o sa han skulle ta med mig o köpa skor (mina andra va hål i)
O tur som vi hade så var de utrförsäljning av vinter sortimentet, så skorna kostade 199kr!
Df fick jag två par, ett par svarta typ lite ridstövel aktiga (bra o promenera med vagnen i)
Sen ett par bruna stövlar med klack ( Måste lära mig gå i höggklackat igen efter uppehållet under graviditeten)
Så två par snygga skor för 400kr!

Under den tiden va Ebba hemma med Johan för hon sov när jag gick.
Men hade självklart vaknat direkt, Men jag hade gjort ordning ersättning som Johan kunde mata henne med om hon va hungirg, o han lyckades faktiskt mata henne 60 ml med flaskan!

Resten av kvällen igår hanns inte med mkt, de dagliga tittandet på "unga mödrar" Och sedan familjen annulunda.
Tänk att ga tio barn, shit att man orkar!

Idag ska de tvättas..
Sen tänkte jag dra iväg på mamma barn gympan på hälso nu vid tio.
Får se hur de blir har ingen som helst lust o väcka henne o hålla på nu när hon väl somnat om igen.

Imorgon ska vi hämta ringarna, ska bli spännande o prova dom o se hur de ser ut.. E livrädd mina fingrar svält o jag ej får på mig den.. Men men

Kommentarer
Lizette

Låter underbart det där gumman, glad för din skull!

Ja, tänk dej 10 barn liksom. Det är då man sitter och tänker med lättnad "Tur att det där inte är jag" haha.. Kram på dej,,

2009-02-10 09:34:16
URL: http://www.paddis.se
Leinda

O ja! nu är det segt

Hoppas varje dag nu..

2009-02-10 11:25:35
URL: http://leinda.blogg.se/
stin

ja visst e Mamma, Pappa å Della helt underbara! bara att ha mat på bordet e ju ljuvligt! tur att du ändå kan ge Ebba bröstet, den finaste å bästa maten för henne!

2009-02-10 14:32:39
stin

hoppas allt kommer bli bättre för er. hade jag varit rik, så hade du fått utav mej så ni skulle klara er, men tyvärr e ja bara en sketen kommunalarbetare som sliter skiten ur sej, men tänka kan man ju alltid,ja kanske vinner på triss eller nåt!

2009-02-10 14:38:27
Sanna

Vad skönt att det löser sig så bra :) Perfekt med en familj ibland, rätt ofta hihi. Pusss

2009-02-10 15:24:01
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Lizette

Vad duktig du är som tränade idag. Jag ska börja träna i augusti är det bestämt nu :-).. När ska vi ses imån? Jag ska ju till psykologen kl 11, är hemma 12. Ska vi försöka gå en promenad och sen kaffe? Om Ebba vill åka vagn förståss. Kram

2009-02-10 21:57:09
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0