2009

Ja igår va vi hemma hos mamma o åt god mat, riktigt gott va de.
Nu när Ebba är så liten hinner man inte direkt göra ngt gott utan man tar ngt snabbt, typ mikromat.
Så maten va uppskattad, vi va nog bara där till strax efter åtta, sen blev Ebba så gnällig så de va lika bra o åka hem o va på hemmaplan med ammning o allt.

Jadu hon somnade o sov ett par timmar där på kvällen, även jag va skit trött!
Vid tolvslaget låg jag halvvaken o kollade på tv med lilla tjejen jämte mig..
VÄLDIGT ANNLUNA MOT ANNARS.

Hon har börjat vakna sjukt tidigt den lilla damen, typ fem.
Men hon är iaf nöjd med att bara ligga jämte då, så de eju bra.

Nej nu får jag dra mig igen.

Gott nytt

Kommentarer
Anonym

Vilken fin unge du har fått. GRATTIS

2009-01-01 22:10:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0