3 hela veckor

Tänk va hon växer fort, tiden går verkligen i rasande tempo nu när hon e ute.
Jag menar TRE veckor är hon idag, helt sjukt.
ALlt börjar funka mkt bättre nu, hon sover bättre o minifom dropparna verkar funka, hon har inte lika ont i magen längre.
Hon har sin egna dygnsrytm nu som hon har hållt ett par dagar, hon sover sisådär tre timmar i taget o vill sedan ha mat.
Vaknar offta runt 05 o är pigg, men dock nöjd o ligga kvar i sängen iaf.
så nu ligger här här i min famn, min söta prinsessa.

Grattis till Lizze som fyller hela 23 år idag.
Tack även för tipset om nappen, Ebba tar den!
Helt underbart, eller ja hon har inte riktigt lärt sig ännu men hon sov ändå i min famn i en timma igår med nappen i munnen.

Imorse hade damen ont i magen igen o jag tog upp henne o la henne på min mage, vi somnade båda två.. i två timmar låg vi o sov så, hur mysigt som helst.

Della kommer hit idag, vi tänkte ta en promenad i de kalla vädret, hoppas graderna går upp lite iaf.
O hoppas hon tar nappen så hon ej skriker hela tiden i vagnen, hon måste ju må bra av frisk luft hon med.

Massa fina bilder kommer sen

Kommentarer
Lena

Hej vännen!



Vad glad jag blir av senaste läsningen, så glad så jag nästan blir lite tårögd! Gott att det fungerar bättre å bättre för er!



Kram Lena

2009-01-04 10:55:44
Lizette

HELA 23 år, menar du att jag skulle vara gammal? fyfan...Men tack!



skönt hon tar nappen å att hon verkat komma till ro nu.. Ha en bra dag.. ses..Kram

2009-01-04 12:36:14
URL: http://www.paddis.se
Sanna

Vad skönt att nappen funkar och att hon sover nu :) Frisk luft gör nog er båda gott, så du slipper ligga inne hela tiden. Gå lite åt mig med gumman. Vad gör ni på tisdag? Jag jobbar till tre, tänkte om du ville ses en sväng när jag ändå är i stan, det blir ju inte så ofta numera. Puss

2009-01-04 12:48:56
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Vad skönt att nappen funkar och att hon sover nu :) Frisk luft gör nog er båda gott, så du slipper ligga inne hela tiden. Gå lite åt mig med gumman. Vad gör ni på tisdag? Jag jobbar till tre, tänkte om du ville ses en sväng när jag ändå är i stan, det blir ju inte så ofta numera. Puss

2009-01-04 12:49:00
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0