Ännu en natt

Med samma problem, en liten Ebba som skriker o inte e nöjd med ngt.
Jag vet verkligen inte va jag ska göra, man e så hjälplös o så oootroligt trött om nätterna när de är så.
Usch o fy, hoppas verkligen inte detta håller i sig.
Funkade ju bättre innan där ett tag, visst fattar jag att man har sånna här nätter, men hade varit väldigt tacksam om dom inte skedde varje natt!
Tre timmars sömn i snitt är inte mkt o hurra för liksom.. men de e konstigt att kroppen ändå klarar de.

Idag är Ebba en hel månad gammal, tiden går verkligen i en rasande fart.
Hon e underbar våran lilla flicka o absolut finast i hela världen.

Va o skrev upp mig på träningen igår iaf.
Ikväll ska Johan träna.. ngt sånt skit där man sparkar o slåss.. Haha hur fan ska han orka 1,5 timma?
Han kommer inte kunna röra sig imorgon.

Ska bort till Lizze sen, ska bli skönt o komma hemifrån lite.

Några minuter gammal
Tre veckor

Kommentarer
Lizette

Grattis till Ebba 1 månad, tiden går så fort. Man ser att hon har ett jäkla humör redan när hon var nyfödd ;-)

2009-01-14 15:33:05
URL: http://www.paddis.se
therese

hej.. de låter ju som att ebba har kolik.. att ni inte ringer mariann. hon är akupunktör. de kostade 150 kr per gång. o flisan kolik va borta på 3 ggr.. de va verkligen värt de. flisan skrek ju från 8 på kvällen till 4 på nätterna typ konstant i flera veckor. men efter akupunkturen va de nästan helt borta... kjam

2009-01-14 19:22:43
URL: http://mummas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0