Äntligen

Ja äntligen en helt okej natt.
Tack gode gud säger jag bara.
Visst va hon lite gnällig igår men hon blev ändå lugn när man gick omkring med henne o hon somnade vid två tillfällen jätte gott med magen mot mig.
Hon vaknade dock direkt när jag la ner henne, men nöjde sig med att ligga o tutta lite för att sen somna.
Underbart!

Blä har en hel tvättkorg med tvätt som måste vikas, när de nu ska hinnas göra.
Denna tiden när hon sover brukar jag passa på o äta o kolla lite vid datan.
Men de kan jag la göra i eftermiddag eller något.

Återkontrollen gick bra igår.
Fick mini piller, haha inga mer barn här på ett tag. TIDIGAST när Ebba e 1,5.. en liten pojke hade ju varit mysigt med.. haha!
Har bara fyra kilo kvar o gå ner av graviditetskilorna, min barnmorska berömmde mig ordentligt :)
Sen har jag ju mer som jag vill tappa efter dom fyra.
Har planer på att börja viktväktarna, ska iaf kolla upp de.
Sen börjar ju jag o Lizze mamma barn träningen nästa vecka.
Mer promenader oxå när allt lugnat sig med Ebba.

Ska hoppas mamma hittar o köper en sån där grej man sätter på babysitern, så Ebba har något o sitta o kolla på.
Hade ju varit superskönt om man kunde sätta ner henne där¨så hon va belåten medans jag gjorde annat.
O de e större chans hon e de längre tid med en liten leksak på.
Babygym måste införskaffas åxå.

Idag blir de la till o träffa Lizze.

Jaja have a nice day ;)


Kommentarer
Sanna

Vad skönt att ni fått lite sömn :) Lilla dockan, hon växer fort, hahah mini-piller, när hade du det senast ;) Ha det så roligt idag gumms. Hade inte jag med haft tvätt hade jag kunnat komma ikväll. Kanske kan ta fre eller nästa ons för vår lilla kväll :P Puss

2009-01-21 11:45:01
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

hahha när det närmar sig så kommer jag va limmad på henne ;) Fast å andra sidan har tur inte alltid varit min starka sida, så vem vet, men det är tur att hon har en kär mamma som kanske lär sig använda kameran ordentligt, för du kan väl filma snuttar med den?! Peerfekt. Träffade du Lizze idag eller? Puss

2009-01-21 17:54:13
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Daniella

haha ja ibland e jag duktig å lagar sån mat. haha fast mat lagar jag ju typ varje dag :P haha gullig bild. ser ut som ebba ligger å vinkar :P

2009-01-21 18:12:53
URL: http://dellisch.blogg.se/
Sanna

hahaha du är den mest otekniska du :P hahah å när della säger det, det ser typ ut som ebba ligger å vinkar å typ tja du där :P Sötunge.

2009-01-21 19:07:48
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Yeeeah shoore du :P det säger du bara, egentligen är du bara okunnig hahah. Puss

2009-01-21 19:21:18
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Stressa inte upp dig, då känner hon det, men förstår vad du menar. Det är jobbigt om hon inte vill sova och bara är gnällig. Men du får tänka som så att det kommer bara bli bättre och bättre, jag håller tummarna för i natt :) Puss gumman.

2009-01-21 20:44:46
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Leinda

Hej Emelie

Satt o läste igenom lite sen hon föddes =)

så nu känner mig lite uppdaterad..

Världens finaste tjej har du!!



Linda

2009-01-21 21:11:30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0