Besök idag

Idag väntas besök ifrån Småland, Malin o Linnea ska komma hit en sväng.
Ska bli trevligt.

Inatt sov hon lite sämre, eller ja mkt bättre än i början men sämre än vanligt om man säger så.
Nu ligger hon o halvsover i sängen efter hon ätit, tänkte ge henne ett bad efter nu när hon vaknat.
AV ngn konstig anledning e hon ett proffs på att smutsa ner sig, så fort man byter blöja passar hon på o både kissa o bajsa..
Tro mig när jag säger de går ett par bodies om dagen :)

Hon e verkligen mitt allt den där tjejen alltså.
Älskar henne mer än livet.

Saknar o gosa med Johan, man har verkligen INGEN tid alls till varandra.
Saknar närheten o att sova på hans arm, men men får ta igen de ngn gång.
Men de e verkligen sjukt hur mkt man kan sakna närheten från den man älskar.

När jag e tillräckligt mogen för de får väl jag låta ngn ta Ebba på en promenad, o under den tiden får jag se till o baaara umgås o kramas med Johan.

Jaja va vore en bal på slottet, eller ngt :P

Kommentarer
Sanna

Det kommer allt det där ska du se :) Hoppas du hade det trevligt idag. Kram

2009-01-06 17:12:54
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Mela

först måste man ladda upp dem på typ youtube eller liknande, sen kopiera embended adressen (står till höger om filmen på youtube under url adressen) och så klicka på html ikonen när du skriver ett nytt blogginlägg. där klistrar du in den koden du kopierade och så klicka på uppdatera =)

Då kommer det upp en gul fyrkant i inlägget och så är det bara att spara och publicera inlägget så kan man se filmen =)

2009-01-06 18:51:46
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
Agneta

Hejsan! Hon är så fin liten tös. Hur går det med vovven är hon avundsjuk eller vaktar hon den lilla? Vi har varit och fiskat idag jag och din far. Vi fick jättefina abbissar. Kramar från fisketanten

2009-01-06 21:09:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0