Gick bra



Det gick bra på bvc, de va tydligen jätte normalt och sålänge Ebba mådde som vanligt så skulle vi ej oroa oss.
Hon gallskriker i vagnen, hon har gjort de vid alla senaste försök nu, segt som fan eftersom en promenad kan va en väldigt skön paus i ammandet annars.. hoppas de vänder o att hon tar dom napparna som Lizze tipsade om, när jag nu får tag i sånna.
Jag kan ju inte gå in till stan eftersom jag ej kan lämna henne med JOhan (hade varit en sak om hon åt var tredje timme)
Sen så gråter hon som sagt som fan i vagnen o jag vill ej in i affärer med henne ännu än heller.
Jaja de löser sig.

Va riktigt orolig för Johan förut.
Ena hans pupill va jätte stor o reagerade inte när man lös på den.
Den andra va helt normal.
Han va på vårdcentralen o dom trodde de berodde på att han fått näspray i de igår, men om de ej blivit normalt under dagen skulle han kontakta dom igen.
HOPPAS allt e bra.

Jaja nu va de allt.

Kommentarer
Sanna

hhahah misslyckade posebilden :P Vet du ibland saknar jag att bo i alingsås, eller är det bara den gamla tiden jag saknar? Man kan fan inte gå till stan här även om man vill.

2009-01-03 12:15:28
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0