Jobbigt igen

Ännu en natt med en helt otröstlig Ebba.
Försökte med bröstet men då låg hon bara o viftade med både armar o ben o skrek.
Gick omkring o hon skrek..
Tillsist vid 03 somnade hon med magen mot mig, hon fick ligga så ett bra tag innan jag tillslut vågade lägga ner henne.

Om pappa ej har arigbag i bilen så ska vi bort till mamma.
(För långt o gå om hon börjar skrika, o de brukar ju va populärt)

Annars ska jag till hälso o skriva upp mig på mamma barn träningen, Lizze sa att man ev skulle göra de.

Jaja mat hade inte varit fel.

Kommentarer
Alex

Jag tog ett återfall sedan Maj nu för ca 3 veckor sedan. Men det gör jag fan inte om. Mådde fan piss av skiten.

2009-01-13 11:50:09
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/
Lizette

Ska bli skönt att komma igång med träning en dag i veckan till att börja med i alla fall.



Angående Ebbas lilla mage.. Nikki kunde få sådär ont ibland som du beskriver att Ebba har. Tet funkar ju bra men det bästa har faktiskt varit sen jag började äta knäckebröd istället för smörgås. Fullkorn ska nämligen vara bra för deras magar. Nikki har inte haft ont en enda gång typ sen jag började med det och hon bajsar regelbundet och VÄLDIGT mycket. Testa det gumman.. Ses imån.. Kram

2009-01-13 11:56:59
URL: http://www.paddis.se
Sanna

Det låter toppen med mamma,barn träning :) Kör på det. Hoppas ni kom iväg idag. Kram

2009-01-13 13:01:22
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Anonym

vad är en aribag som man har i bilen? Kanske lika bra utan?

2009-01-13 23:24:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0