Lördag

Ebbas sömn e som den e, fortfarande åt helvete med den om natten om man säger så.
Men varje ny kväll hoppas vi på under.
Hon har sovit två timmar i sin farmors knä idag o nu ligger hon här i bärsjalen o sover snarkandes, nästan två timmar har hon sovit i den nu.
Usch så hon snarkar, men de e nog bara för hon ligger på så knepigt sätt med huvudet i sjalen, men men sålänge hon sover gott har hon nog inte ont av de.

Imorgon e de söndag o jag har inga som helst planer, kanske försöka ta en liten promenad om lillfröken tillåter.

Fett sur på alingsåshem som har ngt konstigt med systemet, detta hindrar mig från att söka nya lägenheter.
Står att jag e spärrad pga obetald hyra,vilket ej stämmer.
skrev ett mejl till dom o dom bad om ursäkt för felet o sa dom skulle ordna detta snart.
De va förra söndagen o fortfarande har inget hänt.
De gör ju fan så jag missar lägenheter som vi e intresserade av!
även om chansen att vi får dom e väldigt låg så va fan.

Aja nu vet jag inte mer va jag ska berätta om.
Söt e vår dotter när hon sover iaf ;)
Snarkandes på mammas mage e hon som mest nöjd :)

Kommentarer
Lizette

Kanske kan ta en promenad tillsammans imån? Hör av dig om du vill ha sällskap.

2009-01-17 21:59:05
URL: http://www.paddis.se
Sanna

Mysigt :) Släkt på besök å grejer. Hahah jag kan baka några till er med när jag fått in snitsen ;) Lördag får duju ha ätar dag om du ska banta haha :P Puss

2009-01-18 11:11:22
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0