Ännu en dag

Har fått sova bättre inatt, känns skönt, ordentligt utvilad men stel i hela kroppen, alltid ska de vara något eller hur? ;)

Inga som helst planer idag, som vanligt känns de som.
Men finns ju aldrig någon som verkar ha tid o hitta på ngt.
Får väl fortsätta med vardags pillet, alltså städning o Ebba, detta är en underbar ålder hon är i nu. men samtidigt sååååå krävande, hon vill ha uppmärksamhet 24 timmar om dygnet, hela hela tiden!
Underbart men ack så påfrestande, man blir trött tro mig.

Tror jag ska in till stan o växla in alla Ebbas pengar som finns i hennes sparbössa, de kan nog va en del eftersom jag bara laft i tior o femmor o att den e helt full nu.
Ska fixa ett konto till henne o sätta in allt där, men då måste Johan med för jag får tydligen inte öppna ett själv.

Nej jag har fan inget o skriva, absolut ingenting

Kommentarer
Therese

Jag fick öppna kontot själv men ange Erics personnummer. Var på Nordea och gjorde det eftersom jag själv är kund där.

2009-07-08 10:32:20
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0