Då va vi tillbaka till verkligheten

En sovmorgon kunde damen bjuda på men inte fler, någon måtta får de vara.
Strax efter sex vaknade hon o jag försökte på alla sätt få vila några minuter till men de tilllät hon inte minsann.
Men men e ganska vaken iaf o vet hon kommer sova lite till snart.

Bestämt mig för att inte gå på klassfesten, jag pallar inte.
Visst missar jag något men va tusan jag känner inte helt för de helt enkelt heller.
Istället kom jag på idén att ha en liten middagsbjudning här hemma.
Della o Simon kommer o äter lite extra gott här ikväll o kanske kanske tar man en öl till maten åxå.
Kan nog bli gott :)
Så idag blir de att städa , handla o laga mat .
Hoppas maten blir lyckad, tänkte bjuda på en slags fläskflie i ugn tillsammans med ugnsbakade potatisar, fast ugnsbakade potatisar vet jag inte riktigt hur man gör.
Jag får väl ta nån veg snitzel av nått slag, de löser sig.
Ska man slå på stort o fixa nån lättare efterrätt med kanske?
En gång i månaden ska vi försöka göra något sånt, varannan gång bjuder vi varandra, kan väl va en trevlig liten tradition o starta?

Gulligt nu när Ebba verkligen börjat prata såntdär bebisspråk "dadadada" kan man höra imellanåt.
Hon har blivit stor vår lilla tjej!

Ska kika lite på tradera o se om man kan hitta något fynd, för Ebba behöver långärmade tröjor o ngra byxor även pyamas.
Mamma har ju köpt massor till henne i slk 68 (vilket hon nog inte kan ha alls länge till) + att de nästan bara e tshirtar, man köper ju efter vädret märker man.

Ha en bra dag alla ni andra... trots skitvädret!


Kommentarer
Anna

sv: nej jag kommer bara skydda endel inlägg. har inte helt bestämt mig än om jag ska ge ut lösenordet eller bara skriva för mig i de inläggen. om jag ger ut lösenordet kommer du såklart få det :)

2009-07-11 08:18:09
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Sandra

Varsågod :) vad har du för planer idag då?

2009-07-11 11:11:20
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Rebecka

Hej. Hoppas er middag var mysig. Önskar att ja hade varit i stan å kunde hälsa på er när ja ville.. Men men, måste verkligen försöka hitta ett jobb vilket känns omöjligt nu.. Du föressten, blir helt galen på att färgerna inte stämmer på dina kommentarer här. Man måste ju markera dom föt att kunna se osv. Vill du att jag ska fixa till det åt dig? Puss

2009-07-12 00:03:14
Linda

Vilken go bild på henne :)

2009-07-12 20:43:22
URL: http://lindamagnus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0