Samma visa typ

Försökte inatt o ge henne välling.
Vid typ tre putte jag på Johan o tvingade han gå upp o göra, då hade hon redan varit vaken två gånger sen kl ett typ.
dvs en gång i timmen.
Hon åt upp allt (en halv portion) men hon blev ju desto piggare efteråt.
Ska ge de en chans till inatt men att kanske ge henne vid första gången då hon vaknar typ 01, kan ju funka vad vet jag.

Blev inte alls mkt gjort igår.
Förutom badet då, Ebba e tok vild o skvätter ner hela befolkningen som är där.
Kul o se när hon gillar de så, de blir nog en trip till dit såsmåning om.

Ska börja packa o sortera grejer så ska vi åka till tippen nästa vecka, fy tusan va tråkigt.
Synd Della jobbar annars hade hon kunnat få hjälpa till o ha Ebba medans (eftersom du så gärna vill)
Men jag frågar mamma istället, annars kommer de ta alldeles för lång tid om man ska ha med henne samtidigt.

Idag ska vi iväg till v intergatan då o snacka med Helena, hoppas hon kommer med några alternativ på hur vi kan lösa allt.
För ångesten är stor när räkningarna dimper ner o jag inser att de bara e jag som har min lilla låga föräldrapenning som inkomst, har man tur så räcker den iaf till räkningarna i vanliga fall, men de e de kört för i denna månaden eftersom elen o tv licensen kommer med.
Lämpligt, eller hur?
Usch vill inte tänka på de just nu.

Jaja ha de bra !


Kommentarer
Mela

hehe det är lugnet före stormen!

Jag lovar dig, NJUT så länge det varar!

Jag saknar min lilla "hjälplösa" bebis haha =D

2009-07-16 11:23:49
URL: http://www.mikaelajensen.blogspot.com
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Usch, aldrig kul när ens inkomst sugs upp av alla räkningar! Hoppas ni får ordning på det... usch, inget roligt alls.

2009-07-16 14:27:53
URL: http://mammamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0