Tror hon lyssnade

Ebba gav mig sovmorgon idag, enda till 07:20 =)
De e faktiskt heelt okej för min del, känner mig mkt mer utvilad idag tackvare de.
Dock gör ju de regniga skitvädret att man kan bli slö iaf.

Då blir de nog inte vi drar till Jonas o dom idag eftersom de regnar o jag tror inte dom e sugna på o bygga altan då, fast som man säger de finns inget dåligt väder,.... bara dåliga kläder . Men nej jag tror inte de blir så iaf.

Så ska la in till stan o träffa syster, sen föreslog Sofia en lunch med barnen. får väl se om plånboken tillåter de.
Fast ibland måste man unna sig något, annars går de inte i längden.
Tänk om ändå Johan hade ett jobb så vi inte varje månad behövde ha den här ångesten "kommer vi klara oss?"
Jag kräver inte att man ska va rik eller något, onej men att man ändå har så att de går runt o man kan unna sig ett o annat.
Jadu drömma kan man väl alltid.

Men jag tänker inte ge upp hoppet om att de ska gå i upplvelse, för visst är de inte en alltför stor önskan?
Bättre ekonomi o större lägenhet?
Våran etta på 47kvadrat har ju verkligen gjort sitt, vår familj behöver större.
Men tids nog ..


försöker komma upp på knäna


vilar efter ansträngningen

Kommentarer
Emily

Man får tänka att allt har sin tid :) hur jobbigt det än är så får man se de som är bra. Jag o min dotter bor fortfarande hemma bara för de är så dyrt med lägenheter här :(

2009-07-10 09:01:30
URL: http://emslo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0