Uppe med tuppen.. ja som vanligt

Hann inte med något bloggande igår, så får väl sammanfatta nu istället.

Drog till Syster i Fredags o va där som sagt.
Åt gott o scrappade lite, sen va både så trötta så vi somnade, lagom roligt sådär?
Stackars Della fick lägga sig på soffan under natten eftersom hon va rädd för o rulla på Ebba, haha hon tar plats den där lilla damen.

Dagen igår tillbringades mestadels hemma.
Mötte pappa,Christina o skåningarna i stan en sväng o tog en fika.

Samma visa med maten igår igen, hon åt ca en matsked allt som allt till lunch, ett jävla liv.
Åt sin frukost vid nio o sen försökte jag med lunch men icke, efter de åt hon inte förens halvtre.
Jag blir galen, på riktigt!
De e så himla frustrerande när man står o lagar mat o hon bara kniper o vägrar.
Burkmat e ju ännu mindre chans hon äter.
ÅH!

Hon somnade o jag la mig o kolla på en film "Marley and me" Riktigt bra faktiskt.
Tycker absolut andra borde se den, grät dock floder i slutet.
Nån som har ngn annan bra film o tipsa om?

Är inne på GI-Metoden alltså, har läst en del om de o hade velat testa.
Ska kika runt lite mer innan jag bestämmer mig men hade fan velat ta tag i allt en gång för alla med träning o mat.

Usch va min ångest kommer o går, men jag vet ju att de beror mkt på ekonomin.
Klarar man sig denna månaden?
De dimper ner räkning efter räkning o ångesten blir bara värre, fy fan säger jag bara.
En vacker dag får vi nog ordning på allt, men till dess då?
Ska man må så tills dess?
Jaja whatever.

Idag är de söndag igen alltså o en såndär riktigt tråkig dag.
Spelar ingen roll vad man gör tycker jag, söndagar är alltid mindre kul.
Förutom söndag den 14/12 då för då föddes ju lilla Ebba, kul med värkarna o sånt veta tusan. ont som fan men när hon va ute va de ju mödan värt ;) O tur är väl de :)




Lite av de färdig scrappande grejerna i hennes lilla fotobok

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0