Världshistioriens tråkigaste dag igår

Ja jag lovar, jag gjorde verkligen INGENTING.
Försökte få tag på folk åt höger o vänster men utan resultat, inga kunde tydligen.
Va utanför dörren vid tre tillfällen, men Ebba bara gnällde o va en riktig liten jobbig tjej igår.
Tog tempen på henne i eftermiddags o hon hade 38 ( Ja jag vet att små barn kan ha högre temp o att de inte ens räknas som feber i vanliga fall) Men Ebba är precis som jag tror jag , hon ligger på låg temp i vanliga fall ca 36,5 så hon mådde inte bra igår, trots att de knappt va hög temp alls.
Hon fick iaf alvedon till sist o allt blev mkt bättre, min vanlia lilla Ebba va tillbaka.
Så ja som sagt igår va ingen bra dag, Ebba gnällig o nästan bara sov från o till o en uttråkad mamma, ja ni kan ju tänka er.

Matförsöket igår då, jadu, två skedar mer kanske.
Testar samma frukost idag o hoppas hon får i sig lite lunch.

Ska iväg o träffa Therese idag, en gammal jobbarkompis, kan bli kul för jag har inte träffat henne sen vi båda slutade på skitstället för ca ett år sen.

Ja va mer bjuder dagen på?
Säkerligen ingenting, kanske borde jag vandra bort till Maxi o kolla om man kanske kan köpa GI boken o läsa mer?

Btw Johan ser ut som ett jävla Ollon i huvudet.
Han rakade håret igår, så blev de av nån annledning alldeles randigt först, så han fick raka ner de till typ 3 mm, ser helt förjävligt ut o de sa jag till han med.
Men men tur de växer fort.

Nej nu känner jag en stark bajslukt här, tror Ebba varit i farten.

Kommentarer
Mela

vore lite illa om det INTE var Ebba som lukta ;)



Ayla är lite väl snabb med allt hon tycker jag... Hade gärna väntat lite längre med allt, inte en sekund lugnt här hemma nu förtiden.. bara när hon sover haha =) Visst är det kul att det händer så mycket och sådant men saknar min lilla bebis!

2009-07-29 10:47:01
URL: http://www.mikaelajensen.blogspot.com
Malin

Vänta bara tills den dagen du kommer hem och han har klippt Ebba ;-) haha. Jättesmidigt med rakapparaten, kolla bara på Oliver, hur söt som helst hahaha

2009-07-29 15:56:17
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ha ha... min man rakade av sig håret när han var utomlands på jobb... då hade man inget att sätta emot;.))



http://mammamelissa.blogg.se/2009/january/utkast-nu-nar.html

2009-07-29 20:14:44
URL: http://mammamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0