Fredag redan

Att tiden går så fort alltså, pappa fyller år idag så får gratulera!
Ska la se om jag hittar något ganska billigt o gå bort med, de e ju faktiskt tanken som räknas eller hur?

Ska iväg till playan idag med mamma o Ebba igen.
Ebba får ha mer kläder på sig o enbart vara i skuggan.
Vet nämligen inte om jag hinner gå in o köpa en såndär dräkt som skyddar mot solen.

Lovade Evelina att vi skulle sitta ute på gården med Ebba o Quincy idag med, kan bli trevligt.
Vill verkligen passa på o njuta medans de e sommar, man vet ju aldrig när de börjar regna igen eller hur?

Igår va vi i Nolhaga parken med spädbarnsgruppen o fick även lapat lite sol där, tänka sig :)
Så kom en and jävel o sket på min sko, jag menar va e oddsen?
Den har huuuuur stor plats som helst o bajsa på o den skiter på snöret på skon liksom?
Helvete !

Vart inne i stan igår igen o Della köpte vääärldens finaste lilla sett med klänning o kofta till Ebba.
Hon blir verkligen bortskämd av sin moster.

Usch kan känna att många av mina vänner inte hör av sig längre.
Att dom inte vill hitta på ngt, eller helt enkelt glömmer fråga mig.
Sårar mig ganska mkt, bara för att jag har barn betyder de inte att jag inte vill ses eller inte vill att ni hör av er o iaf frågar om jag vill med på saker, även om de kanske inte alltid går så känns de bra om ni frågar.
Jaja.

Får ta Ebba innan hon river stället här nu, hon springer ju som en galning i gåstolen.
Får kanske njuta sålänge hon inte tar sig fram på annat sätt än så.
ALltså inget krypande o inga tänder ännu :)


Kommentarer
Malin

Hej gumman! Kanonfint kort på lilltjejen :-) Känner mig ganska träffad angående att vara dålig på att höra av sig.. Men vi ska ner till playan idag med, så vi kommer och säger hej i varje fall om vi inte hamnar på samma plats. Puss på dej

2009-06-26 08:15:39
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se
Evelina

Jag vill gärna ses gumman! Kommer ni ut till Lövhult i helgen kanske? puss!

2009-06-26 08:33:51
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Lizette

Men om du får något roligare för dig att göra så gör du alltid det istället. Du kan alltid bara säga KANSKE, och kommer det något roligare upp så gör du det istället. Det är därför jag inte hör av mig på samma sätt längre, jag har tröttnat på det. Förlåt, men det är sanningen. Tänk på det i fortsättningen... Hoppas du förstår att jag inte menar något illa nu.. Kram på dej... Vi ses..!

2009-06-26 09:18:44
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0