Frustrerande

Oja de e frustrerande som tusan med Ebbas matvägran.
Fortfarande bara ett antal teskedar innan hon blir vansinig o vrider bort huvudet,kniper igen munnen o börjar skrika.
Varför gör hon så?!
Jag har försökt med allt men de går liksom inte.
På spädbarnsgruppen äter hon liksom o jag gör EXAKT samma mat hemma men då funkar de inte.
Så otroligt jobbigt eftersom jag känner jag inte orkar amma så mkt som jag gör just nu längre.
Vad ska jag ta mig till?!

Mamma kommer bort o tar Ebba på en promenad idag en stund.
Måste få hinna städa o de hinns inte med när jag ska ha Ebba hela tiden, man blir avbruten hela tiden.
Ska på Annis student åxå, hoppas de blir trevligt.

Gick mig en liten promenad igår, nästan hela 4,7an innan spädis, kändes skönt att man fick röra lite på sig iaf.
Annars måste jag säga jag är grymt otaggad med detta hälsoliv o de går inge vidare om jag ska va ärlig.
Men de e nog bara för jag känner mig konstant stressad o inte mår riktigt bra, då är de inte lätt o hålla sånt där eftersom man käkar ngt snabbt osv.. men ska fortsätta försöka!

Va även en snabbis uppe hos Evve igår som fyllde år, grattis gumman!

Nej vidare till annat igen


Kommentarer
Anna

sv: ja det kan ju absolut vara värt att testa. får leta information och se hur det funkar. är ju jobbigt för siri också att inte kunna/vilja sova.

vad har du för rutiner och hur har du gjort för att få in dom?

jag har än så länge följt siri och hennes mattider men dom finns typ inte heller så har knappt några rutiner alls. kanske är för tidigt med rutiner också, jag vet inte. jag tar iaf emot alla tips jag kan få :)

2009-06-05 07:54:38
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
daniella

jag köpte 2 fina kuddar till dej på ikea igår. dom passar nog bra ihop med dina gardiner :)

2009-06-05 09:33:06
URL: http://dellisch.blogg.se/
kirre

ja det kanske blir nån mer kull om nått å eller så :)

Vi bor vid stockslycke,du då? =)

2009-06-05 11:04:23
URL: http://tasslyckan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0