Helt underbar dag igår

Njöt av min mammaledighet till tusen igår, helt perfekt.

Gick ner till playan redan vid tio , hela min lilla familj inklusive Tilda självklart.
Mötte mamma som satt där nere  o tillbrinade sedan hela dagen där.
Eller ja sex timmar iaf.
Underbart väder , men de fläktade ganska bra så man kände inte att solen tog direkt.
Ebba plaskade i vattnet o fullkomligt älskade de,
Under hela dagen så gnällde hon inte ett minsta lilla knyst.
Jag o mamma kunde turas om om att va i skuggan med henne, så jag har faktiskt bränt mig lite på axlarna o bröstet.
Synd bara jag hade en konstig klänning på mig så jag har massor av vita sträck överallt.
Ebba e röd om sina armar stackarn, ändå va hon i skuggan.
Ska se om jag hittar en väääldigt tunn långärmad tröja på stan idag så hon ej bränner sig mera.
Kan ju inte palta på henne massor i denna värme liksom.

Idag är de fullt upp med.
Ska in till stan när de öppnar o träffa Della o även hjälpa mamma välja tapeter till deras nya lägenhet.
O efter de är de spädbarnsgruppen.

Såg nyss på vädret att det fina vädret ska hålla i sig.
Så någon som vill ha en heldag ute med mig o Ebba Fredag eller Lördag?


Hur underbar är inte denna bilden då? Första gången hon plaskar ute


Inköpen från i Tisdags i nya stoleken så hon har sen.

Kommentarer
Sanna

Köp sol skydd i det starkaste och smörja ofta, så brukar väl det räcka, eller en vanligt tunn bomullströja? Mysigt iaf och skönt att johan var med?! Hoppas ni får en skit bra dag idag också gumman. Pusspuss

2009-06-25 09:03:19
URL: http://spetan.blogg.se/
Sanna

Gud vad mycket nytt som kommer hela tiden, ja då är det nog bäst att täcka ordentligt, för solens strålar är inte heller precis bra ju. Pusspuss

2009-06-25 09:58:14
URL: http://spetan.blogg.se/
Anna

sv: verkar som om de flesta ska på festen eller så är de upptagna med annat. lite segt men så det är nu tydligen. är glad de frågar om jag vill komma iaf.



mysig bild på när ebba plaskar :)

2009-06-25 18:30:27
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Sanna

Hahahah jaaag vet :P Jag satt å skrattade åt mig själv när jag kollade på skiten ;)

2009-06-25 19:38:50
URL: http://spetan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0