Jobbig natt

Väldigt jobbig, Ebba vaknade vid tre o låg o gnällde en massa.
Jag försökte med bröstet men icke, även nappen dissade hon totalt.
Hon gapade efter den men när hon fick den i munnen spydde hon rejält två gånger.
i lite över en timma höll hon på innan jag tillsslut fick henne o somna om, men hon gnällde i sömnen.
Kanske hon hade ont ellre något.

Ger henne iaf alvedon regelbundet under dagen så hon kanske kan äta lite bättre iaf.
Min ammning går ju liksom inte enbart nu eftersom hon ej ammar jätte mkt längre, 50/50 typ.
Välling erbjöd jag henne ist för att hon skulle bli ordentligt mätt, men icke.
Får se hur de går idag

Tror jag ska in till stan idag, kolla lite kläder till Ebba i stlk 74, hon har ju inga o lär ju snart behöva gå över till den stlken eftersom hon va 68cm lång sist vi mätte henne.
Får se om syster Della följer med, hade varit kul.

Lite planer på o dra bort till mamma med,  hon kunde hjälpa mig med Ebba så jag kan få njuta lite av solen.
Men får se hur de blir med den saken.

Úsch såg mig själv i spegeln nyss, ser fan inte klok ut alltså.
Hur tusan blir man nöjd med sig själv o skaffar sig en bra själkänsla o självförtroende?
Någon som vet?


Ebba med en av sina vännre Quincy 3 månader


Kan själv!


Promenad med tjejerna från mamma gruppen, vi bestämde vi ska börja gå en gång i veckan.
Trevligt!

Kommentarer
Lizette

Se till så att en läkare får kollat på Ebba idag, ge dig inte förän du får en tid. Hon har säkert jätte ont stackars tjejen... Hoppas du får en trevlig dag i solen..

2009-06-23 07:27:15
URL: http://www.paddis.se
Sanna

Usch usch, hoppas verkligen det blir bättre under dagen. Somnade igår så hann inte skriva ner skiten, men gör det idag när jag kommit hem från havet.



Ha en underbar dag, så gott som det går :)

2009-06-23 08:41:36
URL: http://www.spetan.bogg.se
Lizette

Men alltså, hur kan dom veta att det är virus när dom ej kollat henne och sett hur hon ser ut? Bara nyfiken...

2009-06-23 08:44:26
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0