Läkarbesök

Dags för Ebbas 6 månaders kontroll hos läkaren idag.
Det kommer säkert gå galant, antar att hennes knöl fortfarande är heelt ofarlig.
Dum tid bara, halv tre de betyder att jag får gå tidigare från spädis för o hinna o missar en hel timma av midsommar festen.

Fick en rolig inbjudan igår på facebook.
Ett mejl från en gammal klasskompis där de började stå "året 93 började 24 förväntansfulla ettor skolan"
De ska bli en återträff för alla som man gick i ettan-sexan med, kan og bli riktigt skoj!
Dock är de värsta festen som e planerad tydligen o jag kan nog bara dit o visa mig o hem igen eftersom mamma kommer få ha Ebba den stunden.
Men men, man kan ju hooppas nab ses ganska tidigt så vi kan va med ett litet tag.
Undra vad alla gör nu liksom?
Kommer säkert bli samma gruperingar som de va när man gick i skolan, haha!

Det öser ner regn o ser blåsigt som tusan ut.
Fy fan , sätta på att vädret kommer va likadant imorgon.
E fortfarande inte säker på va vi ska göra imorgon, blir la kanske att vi åker till pappa en stund.
Jag vill göra en krans till Ebba, men jag suger på sånt där tyvärr.

Nej jag har ingenting roligt att skriva alltså.
Unga mödrar ikväll kl 20 WIeee :D


Otroligt vackert med svartvita bilder eller hur?


Så jäkla lik Moster-Della på denna bild


Allt ska in i munnen.

Shit va hon växer alltså.
Saknar ibland min lilla nyfödda bebis på 3750 g som bara låg o snusade gott i famnen om dagen.
Men tids nog blir de ju syskon till Ebba, men inte än på kanske två år :)

Kommentarer
daniella

haha ja hon va ganska lik mej på den bilden :P

2009-06-18 09:49:06
URL: http://dellisch.blogg.se/
Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Åh,hon är ju så söt! Och ang klassträffar och sådär... många gånger kan det bli jättetrevligt, andra gånger kan det bara bli pannkaka där andra skall försöka matcha den ena än värre... yrken, bilar, förhållanden osv... Hoppas iaf på det förstnämnda för din del!:.))

2009-06-18 11:55:31
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Amse

Hahaha ut å plocka blommor å gör en krans till ongen ;)Klart hon ska ha det på sin första midsommar för fasen, du får knåpa lite. Förklara med bloggen senare, idag är det städa dag, fyyyyy fan. Saknar er gumman. Vi får dra tag i vår klassträff snart hahah fast när du väl kan lämna ebba, så vi kan festa ordentligt. Pussss

2009-06-18 14:00:04
JosefinEmilie

den undre bilden är ju föööör söt!!

2009-06-18 14:16:05
URL: http://regnblomma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0