Midsommar

Hade en trevlig dag igår.
Va hos pappa som vanligt.
Började göra en krans till Ebba, den blev riktigt bra faktiskt.
Kunde inte prova den på henne eftersom hon sov o när jag gjort hela kransen visade de sig att den va för liten.
O med mitt lilla tålamod så orkade jag INTE ta upp hela kransen o fortsätta ett par cm till, så Ebba fick en krans, men hon kunde inte använda den :S

Va o käkade o spelade kubb på kvällen.
Jag tycker de va iskallt men de funkade ändå bra.
De va trevligt men lugnt.
Johan fick en ny bästa vän, Kajsa 5 år, dom gick o lyfte stenar o kollade maskar o hade allmänt trevligt.
Jävla Johan retades med mig på kubben igen, jag blir så sur, sen lär han Kajsa säga - Emmelie e kass!
Jag som e sååå dålig förlorare, men men :)
Kom hem strax efter 23, Ebba skötte sig kanon hela kvällen.

Idag har vi inget o göra.
Mamma sa till mig de skulle bli fint väder men de ser ju inte direkt så ut inte.
Är hungrig till tusen men har fan ingen frukost mat hemma, hade gärna suttit ner o ätit o druckit en kopp samtidigt som Ebba får gröt nu, men men Ica öppnar väl inte förens tio tror jag.

Nepp gröt dags innan hon blir för hungrig.


Fina kransen gjord av mig tro de eller ej, ni som känner mig VET jag ej har tålamod o ej är pysslig.
Så stolt över resultatet trots hon inte kunde använda den:S

Kommentarer
Lizette

Låter som ni hade det bra.



Vilken fin krans du har gjort. Synd den inte passade. Jag gjorde en till Nikki och Mario också men den var inte hälften så fin som din...



Ha en bra dag. Kram

2009-06-20 10:35:24
URL: http://www.paddis.se
Lena

Åh Emmelie!!! Nu är jag STOLT ;-) JÄTTEFIN krans. HEJJA dig! Jag gjorde en till JOnathan med finns bild på fecebook. Kram

2009-06-20 22:32:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0