Ny vecka

Hör hur de smaskar från vardagsrummet, Ebba har hittat en majskrok. Fråga mig inte hur hon fått tag i dom eftersom dom låg i påsen lååångt in på bordet, men men hon kan de mesta :)

Igår va verkligen en slappardag, va hemma nästa hela tiden.
En morgonpromenad med en fröken som ändå inte tänkte sova o sedan bara hemma.
Tills typ klockan va fyra o jag nästan dog av tristess, ingen ville göra något heller o de suger ju.
Jag menar av alla mammor man känner så borde ju nååågon vilja , men icke.
Blev en eftermiddags promenad ner till playan med hela familjen.
Tilda o Johan badade o Ebba doppade tårna.
Jag hade ingen bikini med mig så jag fick inget dopp, kanske i eftermiddag om man har tur.

Sista gången innan sommaruppehållet på spädbarnsgruppen idag.
Tråkigt, men jag hoppas tiden går fort.
Skönt att ha de o gå till o iaf ha två dagar i veckan planerade.

Sanna min älskade vän kanske kan ordna så vi kan komma iväg till en störra lägenhet.
Min älskade Amse !

Ransäter är denna veckan.
De känns så otroligt jobbigt o inte kunna åka dit, mår riktigt dåligt över de.
Jag tänker låtsas som om de inte är, som om de är inställt.

Hinner egentligen inte skriva nu, så de får blir ett kort inlägg


Kommentarer
tarja

Jag hittade den via att du hade lämnat en kommentar på någon blogg. Det händer att jag blir lite rastlös och surfar in på en del bloggar... hihi

2009-06-29 10:49:00
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Sanna

Skruttfian :) Hon är allt bra vacker den lilla tösen :)Visningen var klockan två ?!

2009-06-29 12:25:50
URL: http://spetan.blogg.se/
Malin

Hade ork hela förmiddagen men mot eftermiddagen tog den slut :-( Nu är det jobba som gäller några dagar framöver, men till helgen är jag ledig om du e sugen på att hitta på något? puss

2009-06-29 19:45:50
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se
Evelina

Gud vilken söt bild! Saknar er.

2009-06-30 01:00:57
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0