ser dubbelt

Jag är så trött, så himla trött att jag nästan mår illa.
Ebba vaknar o e gnällig om natten en del o efter varje gång tar de tid för mig att somna om.
Blir så galet irriterad på Johan eftersom jag bett han att ta Ebba EN morgon o jag får svaret NEJ för du går o lägger dig mkt tidigare.
va fan de kan la han åxå göra?
Jag skulle vara sååå tacksam om han bara kunde gå upp med henne en gång så jag kanske iaf kunde få sova tills åtta´men icke..
Skitsamma jag klarar de men de e jobbigt bara eftersom han åxå e hemma o jag gått upp med henne varje dag i sex månader medans han alltid får sova tills nio!

Nej nu skriker hon igen, jag vet inte vad problemet är just nu faktiskt.
Suck.

Kommentarer
Michelle

Jo, visst växer dom fort, tänk att dom är redan ett halvår :)

2009-06-15 21:04:37
URL: http://snuttisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0