Sexmånader och första ölen

Idag är min älskling redan ett halvår.
Jag fortsätter säga som jag gjort ett tag nu, tiden går otroligt fort!

Jag älskar henne mer än livet sådetså!

Vart iväg inne på festivalen i regnet igår trots allt.
Fick sällskap av Della o Simon.
Hittade världens fyns 14par strumpor för 100 kr!
De e sjukt billigt, strumpor som alltid annars försvinner eller hur?

Tror jag ska in idag med.
Becka ska dit in med o Johan åxå faktiskt.

Fick min första efterlängtade öl igår, första alkoholen sen mars 08.
Den smakade gott o jag njöt riktigt men nu känner jag mig nöjd ett par månader framåt.
Ut o ränna o festa har jag nog gjort så de räcker iaf.
Kul va de o sitta hos stin med gänget igår.
Roligast va de nog att Johan var med o pratade o verkade ha riktigt roligt, lite salongsberusad blev han nog allt.. haha.

Nepp nu ska Ebba ammas lite igen o sen förhoppningsvis sova en sväng till innan dagen börjar helt på allvar.


Kommentarer
Malin

Grattis till Ebba på 6-månadersdagen!!!! ge henne en bamsekram från mig!!

2009-06-14 08:13:35
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se
Mela

Grattis ebba =)

2009-06-14 10:52:20
URL: http://www.mikaelajensen.blogspot.com
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Vilken fin bild på er! Och hon har ju verkligen fått dina ögon:.))



Skönt med lite egentid, men också skönt att du kan känna att det räckte så... en del hade säkert längtat ut mer eller längtat tillbaka och då blir ju vardagen hemma inte så kul kanske... så beröm till dig!:.))

2009-06-14 12:11:57
URL: http://mammamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0