Sovmorgon men ändå inte

Jag tog upp henne nu vid strax innan åtta.
Hon hade ej öppnat ögonen men hon skrek.
Så har hon gjort massor inatt, liksom vaknat o varit ledsen o ej tagit bröstet o somnat om utan kämpat emot.
Vet inte va som har varit fel med lillan.
Så visst de va skönt o få komma upp lite senare eftersom dagarna känns så sjukt långa när man ej har ngt o göra.
Men samtidigt är jag supertrött eftersom hon gråtit mkt under natten.
Men men :)

Idag ska vi på överaskningskalas för mormors syster.
Hela släkten på mammas sida ska samlas, kan bli kul o träffa alla.
De händer ju aldrig liksom, eller jo på dopet senast.
Kanske ska man klä upp Ebba lite extra för skoj skull?
Använda ngt av alla dophalsband kanske?
Hm får se, har ju blivit en del fläckar på kläderna sen hon börjat äta.
O dom går INTE bort, så jävla tråkigt.

Annars inga planer alls idag, får väl se om ngn e sugen o gå en promenad eller ngt.
Ebba är ju inte nöjd med att vara hemma, hon vill de ska hända saker hela tiden helst.

Fick en skön morgonpromenad igår ner tll Playan.
De va så tidigt så solen sken fotrfarande, jätte fint va de vekrligen.
Inte många ute då inte (de flesta låg la bakis)
Så Tilda fick leka med pinnen o springa på stranden, självklart badade hon lite med.


Alltså jag skriver verkligen en otroligt tråkig blogg egentligen.
Kanske ska försöka få in lite mer tankar o reflektioner, men samtidgt så skriver jag mkt för o minnas.
Så ni som läser gör de, även om de inte e så många så verkar ni va trogna iaf o de e jag tacksam för :D


Kommentarer
Lena

Jag gillar din blogg mimms, för den är ÄRLIG!

Inte ska man väl skriva saker för man tror någon annan vill läsa. Deen är ju helt och hållet din och då bestämmer du. Här får man en verklig bild, ME LIKE!!



Kram

2009-06-21 09:08:22
Amse

Jag håller med Lena, den är trevlig att läsa för det är liksom du. ses snart? puss puss

2009-06-21 13:35:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0