Tråkig dag

Igår va en av mina tråkigaste dagar i mitt liv, gjorde precis INGENTING.
Eller jo jag försökte underhålla Ebba o plockade lite här hemma men annars inte ett skit, grymt långsamt gick de vill jag lova er.
Hälsolivet går helt åt helvete, de liksom sket sig efter resan.. som vanligt när jag börjar ngt så avslutas de riktigt snabbt, varför kan jag inte bara va stark o klara avsluta ngt jag påbörjat?
Iofs hade de varit lättare om inte Johan bara åt skitmat hela tiden.
Men men nya tag imorgon, hoppas jag!

De slog mig igår att Ebba börjar bli stor.
Vart e min lilla lilla bebis vägen?
O vart tar tiden vägen?
Vi va ute på lekplatsen igår o Ebba gungade för första gången, tror iofs hon log mestadels åt mig som satt framför o fjantade mig.
Roligare va de o känna på sanden o gräset, lillstumpan min!

Äpplegröt köpte vi igår o de gillade hon, hoppas de går lika bra till frukost idag med.
Men lunchen dög inte, varför äter hon de inte? Hon har ju gillat de förut o jag har testat gjort annan mat med.
Men men tids nog hoppas jag.

Vad ska ni andra hitta på denna söndag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0