Vilket väder!

Underbar helt enkelt, synd bara man inte kan sitta ute o steka.
Kan iofs ta ner en filt o lägga Ebba i skuggan medans jag själv sitter i solen o njuter, men känner de måste ordnas lite här hemma.

Ebba stackarn fortsätter bajsa massor o bvc tyckte vi skulle ge henne salt/socker lösning lite då o då under dagen.
Hoppas de löser sig snart!

Bestämde mig för att dra med Becka till falkenberg imorgon, bara vi tre, Jag Ebba o Becka.
Ska bara va iväg ett dygn men kan bli mysigt o jag hoppas vädret iaf e någulunda.

Nej här kommer lite fler bilder.
Ta hand om er i värmen!


Tidig morgon i Mariehamn


Frukostbuffen


Soldäck


Farmor o farfar


En del av gänget


Trötter


Ebba med farmor kollar ut i skärgården


Kommentarer
Lizette

Fina bilder :-)

2009-06-03 09:42:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0