23 mars

Igår fick jag gjort allt jag skulle göra, dvs städning o handling o att bada Ebba.
Skönt o ha sånt avklarat.

Lilltjejen va med på maxi o hon gillade de verkligen :)
Haha sitta där i kundvagnen o kolla på alla människor o alla hundratals lampor .

Hon har hållt på med en ny vana nu som e väldigt jobbig.
Om natten varje gång hon vaknar så skriker hon, ganska länge oxå dessutom.. hon har hållt på så i ca två veckor o man känner sig inte riktigt utvilad längre. Vet inte va de e som inte e bra.
Sen vill hon bli underhållen heeela tiden, men men de e la bara o väna sig.
Nu sitter hon här i sitiern o skriker argt o kollar på mig o viftar med armarna, hon vill självklart jag ska ta upp henne.
Snart så..

Usch e verkligen missnöjd med mitt utseende..
Hatar de rent ut sagt o mår dåligt av o se mig själv på kort.
Korten från dopen ser ju förbannat fula ut pga att jag e med på många av dom.
Vet inte hur jag ska bli av med detta hat mot mig själv eller om jag någonsin kommer o bli de..
Önska jag kunde skaffa mig lite själkänsla o själförtroende.

Måste komma igång med mat o träning med.
Men inte lätt o tänka på allt sånt med lilla Ebba som sliter ur energin.
Går iaf ca en timma varje dag.. alltid något.

Nej nu gallskriker ungen.. åhh Ebba ge mig bara liiite egentid tack.
älskar dig mer än livet men måste få va klite ifred ngra minuter om dagen...

Kommentarer
JosefinEmilie

Det har du rätt i, men du har ändå en så söt tjej, vilket gör vikten nästan obetydlig tycker jag.

Kärleken till Ebba gissar jag väger tyngre :)



Jag skickar ditt pris antingen idag eller imon.

Hoppas du blir glad för det, det är väldigt fint!



Kram





p.s jättefina bilder från dopet förresten :)

2009-03-23 08:58:41
URL: http://regnblomma.blogg.se/
Daniella

därför e de bra när della finns i närheten.. då får du inte ha ebba en sekund! då får du din egentid :P

2009-03-23 09:39:04
URL: http://dellisch.blogg.se/
Evelina

Imorgon är det träning som gäller! Kanske lite solning med? :)

2009-03-23 11:49:52
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
malin

Du ÄR vacker gumman, punkt slut.

2009-03-23 21:51:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0