Alla dessa problem

Jag ryser när jag tänker på detta problem med pengar, försöker att inte tänka på de men de dyker upp hela tiden.
Gör ju så gott jag kan men ändå räcker inte min usla föräldrapenning till alla räkningar.

De viktigaste är ju att Ebba har de hon behöver, o henne går de absolut ingen nöd på , de lovar jag er!
Världens goaste unge som jag älskar mer än livet.
Älskar henne lite mer för varje dag, hur de nu kan va möjligt.

Igår kom iaf Della mamma o pappa hit o fikade.
Della hade köpt ännu mer kläder till Ebba, hon kommer bli riktigt bortskämd av sin moster när hon blir större misstänker jag.

Gick mig en liten promenad trots de jätte dåliga vädret, men den va nog bara på tjugo minuter, tyckte inte de va så kul o gå i snöblandar regn o blåst.
Men jag kom utanför dörren iaf och de e de som räknas.

Lagade rotmos o köttkorv till Johan, tänk vilken husfru jag är.
Hann tillomed ta ett BAD ist för en dusch igår, sa till Johan att nu e de fan på tiden.
Han måste lära sig ha Ebba så jag ibland kan få komma ifrån lite, för just nu e de jag som tar hand om henne helt själv till 99% o jag menar då e han ändå hemma o e arbetslös.. Jaja!

Nu väntar kaffet, sen idag är de spädis som vanligt.

Hah dom låg faktisk o myste innan jag kom med kameran, men hon e söt när hon gråter med ;)




Kommentarer
Daniella

usch vilken gräslig bild de va på mej då :P

2009-03-09 08:48:00
URL: http://dellisch.blogg.se/
Lizette

Ja, vi kan ses imån. Jag lämnar Mario kl 10 och hämtar honom 15. Så antingen där emellan eller efteråt.

2009-03-09 13:15:18
URL: http://www.paddis.se
Leinda

jo de blir väll det.. asså har han svårt att ha henne? tänkte på de ja läste nu att han är hemma o e arbetslös då har han ju all tid i världen att försöka få henne lika trygg hos honom som hos dig..=)du får försöka kämpa på, så du oxå kommer ivåg o får din lilla egna tid =)



kramar

2009-03-09 13:55:25
URL: http://leinda.blogg.se/
June

Pengar är inte det viktigaste här i livet, även om det underlättar en hel del. Alla har sina hundår =) Det viktigaste är att barnen har kläder mat och framför allt KÄRLEK i massvis - ocg det verkar du ha gott om till din lilla docka! =)

Jag förstår att det är jobbigt, har själv varit i liknande sits - men det kommer bättre dagar. Kämpa på!

Många kramar

2009-03-09 20:02:37
URL: http://mammajune.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0