Ännu en dag

Japp onsdag då.
Borde gå in till stan o fixa med alla papper som ska lämnas in för att man ska kunna söka på soc.
Men e verkligen inte kul o gå med en liten som gallskriker om hon vaknar, hmf kanske kan smöra mig till skjuts, får se.

En viss liten Ebba bestämde sig för att bajsa när klockan va strax efter sex, o sen dess har jag varit vaken.
Lill-fröken har dock somnat om igen en stung.

Igår va jag hos Lizze, hon hade bakat en otroligt god kladdkaka som vi mumsade på. (vågade dock inte äta så mkt eftersom Ebba reagerar på choklad)

Efter de ringde jag o sa Johan skulle komma ut så vi kunde  gå på promenad, efter mkt mkt övertalning så fick jag han att komma ner o promenaden blev bara till willys, men alltid något,

Johan badade även med Ebba för första gången igår, o dom verkade trivas båda två.

Pappa har tydligen åxå pratat med JOhans föräldrar nu, hm undra va dom prata om.
Lär få redap å de ikväll när hon ska ringa så vi kan prata.

Ann-Christin kommer på besök idag e de planerat.
Jaja Ebba vaknade nu, får väl ta henne.
Hann inte dricka upp kaffet ju ;(

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0