Är de våren spm kommit?

Helt underbart fint väder ute.
Solen skiner o de ser riktigt skönt ut (säkert iskallt nu bara för de)
Men detta vädret gör en på så mkt bättre humör, tänk så mkt lite sol kan hjälpa.

Pratade med JOhans mamma igår o vi fick 1500 av dom så de löser sig med räkningarna, supersnälla svärföräldrar jag har.
Fick ju även låna 1500 av pappa o christina o de e självklart lika snällt de.

Försäkringskassan måste va en bunt mogon som inte kunnat få jobb ngn annanstans,
Seriöst hur länge har jag tjatat på dom om att min föräldrapenning verkar alldeles för låg o inte stämmer?
JÄTTE länge!
Nu igår efter flera veckors tjat visade sig att jag hade rätt, att dom inte lyssnat från första början.
Jaja pengarna kommer ju retoroaktivt iaf.

Nej får uppdattera mer sen, Ebba gnäller

Kommentarer
Lena

Va underbart att det verkar ljusna lite ekonomiskt!!! Både med lite tillfälliga lån, men framförallt att din föräldrapenning kommer bli lite högre!



Glad för din å Ebbas skull =)



Kram Lena

2009-03-12 08:37:21
Daniella

haha ja stures kan jag väl gå med på.. men ett ligg.. njaa de e lite för mkt :P

2009-03-12 09:41:34
URL: http://dellisch.blogg.se/
Lizette

våren? haha, det var visst vintern som vägrade försvinna...

Skönt att F-kassan äntligen gjort rätt nu. Kram

2009-03-12 19:05:52
URL: http://www.paddis.se
L

Alltid skönt att få rätt mot försäkringskassan!

kram på er

2009-03-12 20:50:26
URL: http://www.metrobloggen.se/LochL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0