Dagen har gått fort

Vi gick hem till mormor Cia jag Ebba o Tilda imorse.
Solen sken underbart varmt o jag gick med uppknäppt jacka i slutet.
Della kom dit oxå o gjorde oss sällskap innan hon skulle jobba.

Vi va uppe i fårhagen med Tilda så hon fick leka lite med pinnen o springa lös, de gillade hon.
Haha dock krockade hon med ett staket när hon skulle hoppa över de.. såg för jävla kul när hon verkligen hoppade rätt in i de med hela huvudet :P
(skadeglad)

Så vi har varit ute mkt i de fina vädret idag o de e väl skönt de, man måste ta vara på dessa dagar.
Kom nyss hem nu faktiskt.

Tog mig en powernap med Ebba idag, en rätt lång sådan.
Men jag va sååå himla tröttt ..
Konstigt jag sover aldrig på dagen, men de verkade som de behövdes.

Nu blir de lugna puckar resten av dagen vill jag lova.
Är seg som tusan.

Nej nu ropar Ebba-Gnällröv på mig :P
Haha hon vill att man underhåller henne o hittar på saker HELA TIDEN.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0