Dålig natt

Japp Ebba har legat o sparkat o vridit på sig hela tiden sen ca 02. hon har inte gråtit iaf men ändå varit väldigt missnöjd med att ligga i sängen.
Jag har inte kunnat sova alls bra, men de e lugnt.. en natt klarar man utan bekymmer.

Fick brevet från försäkringskassan igår o va väldigt nyfiken om hur mkt jag skulle få tillbaka o hur mkt min nya föräldrapenning skulle ligga på..
Men nej då har idioterna där inte skrivit ngt om de (även om jag pratade med dom i onsdags o dom lovade skriva de)
Så ringde jag upp dom igår igen men de fanns inga anteckningar om de, så dom ska ringa upp inom två dagar.
Fy fan vilket pack som måste arbeta där alltså!

Så kom vintern tillbaka med, sisådär lagom kul.
Igår morse vid denna tiden så va de klarblå himel, o nu när man tittar ut ser de ut o va mitt i vintern.
Men vi hoppas den smälter snart o att våren kommer på allvar!



Johans klocka ringde 05:15 imorse, han skulle in till Gbg o jobba idag.
Haha segt o gå upp då men han verkade klara de relativt bra, efter de kunde jag absolut inte somna om.

Pappa åker till afrika o jobbar imoron i 6 veckor, kommer sakna han o tycker de e himla synd han missar Ebbas dop, men men inte mkt o göra.

Fick samtal av Stin igår där vi fick MASSA beröm av vår mkt fina dotter.
Många som säger hon e otroligt jätte söt o jag kan faktiskt inte göra annat än att hålla med fullt ut :)
Alltid kul o få höra att man e en bra mamma med..
För när dom skriker som värst så tvekar man faktiskt ibland (även om jag inte tror man kan göra ngt annorulunda heller)

Jaja vet inte va som händer idag.
Någon som vill ses?





Kommentarer
Lizette

Nej, bara jag vann. Men minns att du också var grym. haha.

2009-03-13 09:02:33
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0