Godmorgon Sverige

Igår hade jag rätt mkt o göra hela dagen.

Började morgonen med ett bad med lilla Ebba som fyllde hela tre månader igår!
Förstår inte att de e tre månader sen jag låg där på förlossningen med ONDA värkar o kämpade.
Nu är hon ute o tiden går alldeles för fort, men jag tycker de e mkt roligare nu när hon e lite större och mkt mer "med".

Tog vår dagliga promenix även igår (trots slasket)

Bestämde oss för att för en gångskull hitta på något tillsammans jag o Johan.
Mamma passade gärna Ebba den 1,5 timman.
Vi åkte till stures o bowlade tillsammans med Anni o Johan, kul med sällskap!
Kändes jätte kosntigt att va i den miljön med hög musik o folk som dricker, shit hade helt glömt att de va så jag tillbringade mina helger förut.
Blev nästan lite party sugen där jag stog o smuttade på min cola :)
Johan drack sig två öl o jag smakade en klunk för första gången på ett år, hade helt glömt smaken :)
Hehe potatisfestivalen e tanken jag ska kunna dricka lite för första gången, en öl eller två i öltältet iaf.

E alldeles för bekväm för att göra sånt nu, okej jag skulle kunna pumpa ut för hand o ge henne ersättning istället, men nej jag kan lika väl vänta.. känner inte alls de behovet som jag vet många andra gör.
Bra är väl de, jag är mamma nu.

Idag har jag inga planer alls, så jag e till ert förfogande.. någon som vill ses?

Melodifestivalen igår (kollade för första gången iår enbart för de va final)
O hur i helvete kunde den absolut sämsta låten av alla vinna hela skiten?
Hur tänker svenskarna?
Enbart taktiskt o tror att ngt helt nytt kan vinna senare?
O no vi kommer bli utskrattade för de va ren skit... va säger ni andra?

Nu får de va färdig bloggad, så kom ihåg.. komentera för fan :D

Kommentarer
Lizette

Men det var ju den bästa låten som vann. Och den näst bästa som kom tvåa också. Du ska se att det kommer gå skit bra för sverige i moskva...

Kul med bowling, det blev aldrig det för våran del i fredags. Hur gick det?



Försöka ses i veckan? Kram

2009-03-15 09:02:36
URL: http://www.paddis.se
Therese

Haha, ja det är konstigt att det alltid är de allra knepigaste låtarna som vinner. Jag promenerar gärna imorgon för någon bebis lär det inte bli :-(

Kram

2009-03-15 19:06:51
URL: http://www.metrobloggen.se
Therese

Haha, ja det är konstigt att det alltid är de allra knepigaste låtarna som vinner. Jag promenerar gärna imorgon för någon bebis lär det inte bli :-(

Kram

2009-03-15 19:07:41
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0