Lördag utan direkta planer

Inga direkta planer som vanligt.

Ska väl ta en promenad som jag lovat mig själv o försöka göra dagligen på ca en timma.
Så sjukt tråkigt väder bara, men både jag , Ebba o Tilda mår bra av de efteråt.




Handla de viktigaste på Willys borde jag göra med, får försöka göra de.

Ebba somnade inte till lets dance igår skit ungen, hon brukar alltid somna innan nio, men inte igår inte.
Säkert bara för att jag hade bestämt mig för o slappa o mya lite o soffan.
Så de blev att stress äta chipsen med henne på ena knät guppandes för att hon ej skulle tröttna, men men de funkar de med :)
Jag fick ju mina förbannade chips iaf!

Johan kom hem efter träningen o satte sig vid datan som vanligt.
Önska han kunde lyfta på arslet o umgås med mig ibland med.
Behöver verkligen närhet o sånt från honom med, men kanske är de för mkt begärt?
Efter de satt han o glodde på tv tills 04:30, tro fan inte han ska få sova längre än vanligt bara för att han e så puckad o sitter uppe långt in på morgonen, han får faktiskt skylla sig själv om han blir trött idag!

usch va mkt som gnager i huvudet på mig, mestadels ekonomin.. bara väntar på att de ska dimpa ner hemska brev i brevinkastet.
Men men jag försöker så gott jag kan på alla vis o vi får hoppas de hjälper en bit på vägen iaf.


Kommentarer
Sanna

Hej gumman. Jag kan inte på Tisdag vi har tvätt då och jag måste få det gjort innan sthlm, så det får bli nån annan dag istället. Puss

2009-03-07 14:55:48
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Lizette

Såg Tilda utanför Willys idag, men hittade inte er därinne :-(.

Ohnej, det är inte för mycket begärt att han ska umgås med dig. Prata vett med din karl, Emmelie. Han måste ju resa arslet från datan någon gång..

Jag hade nog slängt ut datan tror jag, haha.. Men det är ju jag. Så drastisk behöver du ju kanske inte vara.

Ses i veckan?

2009-03-07 16:50:16
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0