Mätt o belåten!

Jag lagade en sån oootroligt god tracofisk som jag fått recepter på från spädbarnsgruppen.
Uuuunderbart gott o de riktigt smälter i munnen.
Snabbt o lätt o laga med, någon som vill ha receptet?

Måste ju gratulera till Therese som fått sin bebis nu.
Träffade henne igår på fikat så de måste ha gått fort alltså eftersom jag läste i hennes blogg 01 30 tror jag o fick meddelande om att den va ute 05:40 eller något sånt.
Stoooort grattis iaf, de va på tiden efter så lång tid efter BF!

Va ute i eftermiddags o gick runt i Nolhaga lite, underbart med solsken, dock väldigt kallt i  vinden.. Men men vi håller alla tummar o tår att våren kommer på riktigt nu.

Jaja, ikväll ska jag nog ta ett bad om de hinns med.

Kommentarer
Therese

Tack så mycket!! :-)

2009-03-26 11:23:03
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0