Myskväll

Dagen har gått i rasande tempo precis som alla andra dagar nuförtiden.

Började med att jag tog en promenad runt i Nolhaga med Therese.
Trevligt med sällskap, helt impad att hon kan gå i de tempot trots att hon är på BF+1 herregud säger jag bara :)

Sen har dagen enbart bestått av städning,tvättning o självklart massa lek o mys med Ebba.
Nu är de bara kvar o vika tvätten, men de veta tusan om jag orkar göra idag ärligttalat.. får se.

Har köpt lite chips o dipp som jag tänkte unna mig käka lite till lets dance, ska bli riktigt gott.
Hoppas Ebba somnar innan de e slut o att hon tillåter jag flyttar mig från sängen (brukar inte gå jag flyttar mig när hon väl somnat för då vaknar hon lika fort igen)

Malin va här på ett besök med, väldigt slött men alltid trevligt.

Jaja de va denna fredagen.

Kommentarer
Leinda

kul har inte hunnit skriva så mkt nu de sista men men... gud va fin du gjort bloggen

2009-03-06 19:35:15
URL: http://leinda.blogg.se/
JosefinEmilie

Hehe fått o fått..Hon har skrivit in det på min dator ngn gång när hon varit här o så har det råkat sparats :P

Hoppas det inte gör ngt!:)

2009-03-06 22:49:12
URL: http://regnblomma.blogg.se/
malin

slött haha, jag blev ganska seg där, när man inte har lilleman med sig så slappnar man av mer, sen har ni ju en väldigt skön soffa ;-)

2009-03-07 13:06:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0