Uppe själv

Efter klockan sju kunde jag inte sova mer, försökte förjävels somna om.
Sen kände jag att jag lika väk kan gå upp ist för o ligga i sängen o glo, trots att Ebba ännu sover!
Satt på kaffet o hoppas hinna dricka de i ro, men nu tycker jag mig höra att hon vaknar iofs.
Jo jag hade rätt, hon har slått upp sina blå i sängen nu.

Igår blev de att handla lite, o en promenad på morgonen.
Mkt mer än så hanns inte med.

Anni skickade ett sms o frågade om hon fick komma bort o kolla på Ebba.
Jo visst fick hon de.
Hade ingen aning om att hon o Johan hade flyttat ihop här i Alingsås.
Litet kul besked va att hennes Johan antagligen nästan säkert kunde fixa så min Johan kunde börja bli timanstäld där han jobbar på biljett24.. hade ju varit perfekt! Även om de bara e timmar så kan man ju ha tur o få fast anställning längre fram.
Vi skulle försöka ses snart igen så får hennes Johan följa med hit o förklara mer.

Idag inga planer, eller jo jag vill hinna duscha!
Känns som de va ett tag sen, haha nu låter jag äcklig men så illa e de inte riktigt.

Della kanske skulle komma hit, hade varit trevligt.
Sen blir de bara promenad o så som vanligt.

Tilda fick ett bad igår, detta vädret gör henne typ gulbrun i pälsen på nolltid, tråkigt!
Men nu e hon iaf mjuk fin o VIT igen :D

Kommentarer
Therese

Vad tidigt du är uppe. Det får mig att inse att man inte kan sova & vakna när man vill sedan.

Kul att Johan kanske får ett jobb :-)

Vi ses imorgon!

2009-03-08 10:44:07
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
lollo

gud vad kul om johan kan få det jobbet... hoppas hoppas... ler kommer ni imorgon eller?? vore jätte kul om ni kunde det..?? pussss

2009-03-08 12:33:48
Anonym

Vilken underbar kommentar. "I dag händer ingenting, jo iofs kanske hinna duscha". Det är bra gumman, hålla sig rent är en dygd.

En småbarnsmammas dagbok. I dag duschade jag. Kul

2009-03-08 20:48:49
Leinda

Jag ska försöka ta o skriva en nu i dagarna..

nee du nån egen tid blir de verkligen inte mkt av..

Så tråkigt så.. =( men de blir väll med bättre med tiden får man hoppas på



Kramar

2009-03-08 21:12:03
URL: http://leinda.blogg.se/
Sanna

nopp icke sa nicke.

2009-03-09 07:43:48
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0