Usch

Nej nu måste jag ta tag i mig själv.
Klarar inte av att se mig själv i spegeln utan att må dåligt.
Ska träna idag e tanken, om Ebba sköter sig så Johan kan ha henne vill säga.
Hoppas jag klarar att va stark o verkligen kämpar, men känner jag mig själv går de åt helvete.
Usch att allt detta hat ska va så starkt o komma så offta nu, varför?!

Drömt massa mardrömmar inatt, så sovit oroligt som tusan.
Ebba har som vanligt gråtit en del de gånger hon vaknat.

Jaja inga planer idag alls på va som ska göras..
Förutom att försöka starta upp mitt hälso-liv då.. Hur de nu ska gå...

Som sagt jag känner mig själv o e redan förberedd på att misslyckas..
Lika bra e väl de.

Ge mig sommar tack!

Kommentarer
Lizette

Tänk inte så negativt hela tiden, det är klart att det inte går vägen med den inställningen. Kämpa på bara. Allt går med lite vilja, och det har du ju en massa!

2009-03-24 13:02:55
URL: http://www.paddis.se
JosefinEmilie

Hejsan,

Åh vad härligt med promenad.

Jag önskar jag oxå kunde ta mig i kragen idag och gå på en riktig promenad :) men jag är tyvärr för lat för det..



Synd att du ska känna så ang din kropp. Egentligen vet vi nog båda två att vi inte ska behöva ändra på oss utseendemässigt, utan bara lära oss acceptera oss själva o hur vi ser ut!



Kram

2009-03-24 13:09:54
URL: http://regnblomma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0