Då åker vi då

Håll era tummar att de går bra idag, jobbigt o va iväg om de bara e värre med Ebba.

Just nu ligger hon i sängen o sjunger lite låter de som, lilla söta tös!
Undra hur de kommer gå med ammningen idag under dagen, hon vill ju inte ha ersättning liksom.. Har med mig o hoppas de går bättre om Johan eller ngn annan matar henne (funkade iofs inte med Johan igår men)

Ska bli kul ändå o träffa alla i Johans släkt, inga av dom har ju träffat Ebba heller.
Roligast e de att Eva fortfarande inte misstänker ngt o e helt ovetande, hon ringde nämligen o pratade lite igår.
Jag höll masken super bra, de ni :)

Nej nu ska jag fixa de sista, sen halv elva går tåget tll sthlm.
Stockholm tänka sig, där har jag aldrig varit :)
Huddinge med Sanna en midsommar men då va vi ju bara i ett villaområde liksom,'


Hejsvej

Kommentarer
daniella

hoppas ni får de jätte trevligt nu gumman!

vi ses när du kommer hem!

älskar dej

2009-05-30 07:57:40
URL: http://dellisch.blogg.se/
Therese

Stort grattis på Mors Dag! Hoppas att ni fick det trevligt på båten och att allt gick bra med Ebba. Kram Therese

2009-05-31 14:59:29
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0