En sovmorgon hade inte suttit fel

Hon den dära lilla skiten som kallas Ebba vaknade vid sex idag.
Suck va trött jag är, men kan inte göra annat än skratta när man försiktigt försöker öppna sina väääldigt trötta ögon o möts av världens största smile.
Lilla gullunge!

Idag kommer hennes farmor o farfar hit, dom har inte träffat henne sen i början av april.
Måste va jobbigt för dom o åka ända från Borlänge varje gång dom vill hälsa på, fem timmars bilfärd.



Fick ett meddelande av Eva o hon berättade de skulle ta med sig allbum från när Johan va liten, dom va tydligen väldigt väldigt lika.
Fast de e ju de jag sagt hela tiden, mina ögon har hon fått annars är allt de andra Johan.. pappa upp i dagen!

Här kommer lite bilder på Ebba o Johan, från första gången han höll henne (klickbara)

      

Ni ser likheten e stor!
Många gånger kan jag tycka att dom e otroligt lika på vissa utryck dom gör i ansiktet.
Men hon har sin pappas smilegropar o hans mun - lik pappa men söt ändå!

Jaja har kommit fram till att Ebba har en del stickade grejer alltså.
Haha slänger in en bild på de hon har som hon passar just nu, vi kan variera oss rätt bra.
Men visst är de fint ?
O alldeles lagom varmt nu åxå.


Kommentarer
Isabelle

Hittade din blogg idag och har redan fastnat vid Ebbas underbara fina ögon!

2009-05-16 12:18:56
URL: http://belluss.webblogg.se/
Mela

du får säga till karlsloken på skarpen att ni ska hitta på något hela familjen.

Bara bestäm dig för att då ska vi göra det här! och så gör ni det.

2009-05-17 13:00:07
URL: http://www.mikaelajensen.blogspot.com
Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Åh, så härligt när man kan se likheterna... våra döttrar var verkligen en mix av oss båda... min näsa, hans öron och så tvärtom på den andre;.))

2009-05-17 16:06:33
URL: http://mammamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0