Höst?

Ja man kan nästan tro de när man kikar ut, de blåser som tusan o e grått o regnigt.. hur sugen jag är på o motionera idag de är frågan .
Kan ju iofs bli bättre under dagen, klockan är ju bara 07:13.

Hon fick lite ersättning igår, men ville bara ha 60ml.
Vet inte hur jag ska göra riktigt, har ju ingen lust att börja amma heela tiden igen.
Vill fortfarande amma henne men kanske bara ngra gånger om dagen, som mellanmål o under natten?
Kanske att jag kan börja erbjuda bröstet sen ge lite ersättning efter OM hon vill ha så kanske hon står sig längre?

Tror de e babybad som gäller idag, missade ju förra veckan.

Fått reda på att vårat tåg går 11 på lördag till sthlm iaf, sen e vi hemma på söndag strax innan 20:00.
Jag är som sagt nervös, hur mkt ska man ta med i Ebba i matväg osv? Ersättning, gröt, burkmat?
Måste ordna en väska med, såg iofs billiga på maxi..
Om jag inte lånar av Della, ska nog dit i eftermiddag nämligen.

Vet ni va jag skulle vilja göra?
Samla ihop ett gäng tjejer o gå in till stan o lära sig lite grunder i hur man smikar sig, alltså får tips om va som passar just dig osv.
Nu menar jag vardags, jag suger på o sminka.. tråkigit som tusan.
Tror de kostade omkring 250kr på Kicks o tog ngn timme, ngn som e intresserad av att gå med isf?

Vägde mig hos mamma igår o hade gått ner lite till sen jag sist vägde mig hos Lizze för ett par veckor sen, o då UTAN ansträngning, nu borde de ju hända mer grejer på vågen o framför allt i cm när jag äter bättre o rör mig ännu mer?
De e ju cm som e de viktiga, kroppen förändrades så efter Ebba.. kommer den ngnsin bli sig densamma?



Ops, fel på nätet igen o jag sitter här o får lägga upp mitt gamla inlägg , klockan e 09:20 o gnället har börjat, jag vet inte va de med henne ärligt talat. spelar ingen roll om hon e med o man sjunger o leker med henne eller om hon står själv i gåstolen, hon gnäller vilket som.

Testade o ge henne gröt nu till frukost o ser om jag kan börja trappa ner ammningen lite, men de beror ju helt på damen ifråga.


Frukost bestående av hemmagjord banandrink o keso-macka

Håll tummarna att fröken Ebba är på bättre humör idag :)


Glatt morgonhumör iaf :)


Kniper igen munnen o ger ett litet leende mitt i gnället iaf

Kommentarer
Lizette

härliga bilder :-)



Jag är på med sminktips, hade varit jätte kul. Ha det så roligt på badet.

2009-05-27 09:44:10
URL: http://www.paddis.se
Therese

Vad duktig du är med vikten, frukosten såg ju riktigt god ut :-)

Jag vet att dom har sån sminkkurs på Make Up Store för ungefär samma pris. Väljer man att gå själv så kostar det 495 kr för en timme och då får man välja smink för det beloppet.

Kram Therese

2009-05-27 13:21:00
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0