Långpromenad med tjejerna

Dom lurade med mig på 4,7km rundan, o sen efter vi gått ett tag o när Ebba somnat så va de riktigt skönt.
Satt innn o funderade på om jag skulle fråga mamma om vi kunde åka o handla imorgon för o köpa lite mer nyttigt hem, finns de hemma har man egentligen inget o skylla på.
Tillsammans med Lizze o Malin så kanske jag klarar o äta lite duktigare o röra mig lite mer?
Jag ska verkligen försöka, för jag mår inte bra när jag ser mig själv.

Ska njuta ikväll en sista lördag till Robinsson med lite chips, sen nästa vecka får de la bli o dippa grönsaker, (som iofs inte är så dumt de heller)

Nej nu ska jag ta Ebba o se om hon vill somna inom snar framtid,

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0