Lite sömn

Kunde inte somna i tid igår, antagligen pga powernapen jag blev tvungen o ta mitt på dagen.
När jag väl somnat vaknade jag av att hela jag ryckte till för jag hade drömt en mardröm om att ngn skulle våldta mig.
Fick väcka Johan o be honom vända sig o hålla om mig.
Är alltså väldigt trött idag.

Ebba är överaktiv, hon springer omkring som en tok i gåstolen o gapar som tusan.. totalt crazy haha!
Hittar på ngt kosntigt sätt alltid ngt o busa med.

Haha nu står hon borta i gåstolen o bajsar, de syns så väl när hon gör de.
Hon blir alldeles tom i blicken o står heeelt stilla o tar i så de låter en massa konstiga ljud från henne, sötare unge får man helt enkelt leta efter!

Tror mamma skulle komma bort idag, jag har fortfarande inget planerat  o göra.
Måste köpa ett par snygga o framförallt MJUKA jeans liknande byxor till Ebba, ngt förlsag på var jag kan finns sånna?

Nu ropar kaffet på mig.


busungen leker med lampan som jag berättade om igår


Kläderna har hon fått av Moster-Della

Kommentarer
Malin

Sötnosen :) Har insett att det där med allt rosa kommer hålla i sig ett tag när det gäller lilltjejen.. haha . Vänta bara tills hon blir stor och hänger med tant Malin till stan på shoppingrunda, då blir det en liten rocktjej!

2009-05-22 08:33:07
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se
Lizette

Usch vilken hemsk dröm. Superfina kläder har hon verkligen. Mjuka jeans kan du nog hitta på smultronstället men kolla på killavldelningen, där kan det finnas. Hoppas du hittar några. Kram

2009-05-22 09:03:40
URL: http://www.paddis.se
Evelina

Hej gumman! Jag drömde också en fruktansvärd mardröm inatt. Drömde att jag tappade alla tänderna och att jag på nåt sätt visste att det var en mardröm så jag vaknade, och att dom var lösa på riktigt! Jag drömde alltså att jag vaknade upp ur mardrömmen, gång på gång och varje gång var tänderna lösa på riktigt! Jag nästan grät när jag vaknade på riktigt. Usch va hemskt det var :( Korten kommer, jag lovar!! :D

2009-05-22 09:58:20
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
daniella

hon är bara för söt den lilla skitungen!

jag började scappa lite igår.. men fick inte till de som jag ville så jag måste försöka göra om de på något sätt :P

2009-05-22 10:11:48
URL: http://dellisch.blogg.se/
Malin

Lizette, tror du verkligen Emme skulle kolla på killavdelningen efter kläder till Ebba??!! hihi

2009-05-22 11:12:22
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0