Solen skiner

Otroligt skönt med lite solsken, hoppas de håller i sig så man kan ta en liten promenad innan spädis idag.
Alltid skönt o passa på o njuta lite innan man vet man ska in.

Va på långpromenad med Malin igår, va trevligt o längesedan vi träffades.

Lizze jag saknar er, vi måste ses snart okej?!

Becka kommer äntligen o hälsar på imorgon, hon har ju jobbat i Norge heeela vintern o bara hunnit med o träffa Ebba en gång o de va nog i Januari ngn gång.
ska bli underbart o träffa henne igen!

Våran kaffekokare gick sönder igår kväll, sisådör lagom kul.
Får sitta med nestles snabb kaffe, går väl de med men inte hälften så gott.

Ebba ligger tyst på golvet o leker i babygymet, inte ett ljud har jag hört på säkert tio minuter, men jag ser hur hon ligger o pillar o kikar, sötnos de dära!

En sak till som e tråkigt e att jag fått munsår, kliar som tusan o jag har lagt på lite anti o hoppas på mirakel.
Man fick egentligen inte ta de när man ammade men jag rådfrågade med läkare en gång förut o han sa de va okej, sen tar jag mkt mkt sällan åxå.

Nej jag har verkligen inget vettigt alls o skriva om, precis som vanligt

Kommentarer
Lena

Vill att vi ska ses alla juh....

kanske kan vi ses utomhus på en promenad och fika??? Ebba och Jonathan behöver ju inte vara nära varann :-)

Vill vill vill

kram Lena

2009-05-11 09:27:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0